Profil Osoby - Akademia Magii Rubeusa Hagrida
Podaj nick i hasło aby wejść do szkoły:   

Zapisy na XV rok akademicki są otwarte!
Zapisz się teraz na ucznia »

 

0 pkt0 pkt0 pkt0 pkt
Pragniemy Cię gorąco powitać w wirtualnej Akademii Magii. Jeśli chcesz przeżyć przygodę rodem z Harry'ego Pottera, a Twój list z Hogwartu nie dotarł - dołącz do nas!

Profil Osoby

Maria McGold
(Maria McGold)

Uczeń

Gryffindor
Klasa I
2 punktów w Punktacji Uczniów
114 galeonów
Na chacie: Maria_McGold

Zapisany od: 2018-07-06 19:50:56
Wiek: 17

Chce zostać najpotężniejszą czarownicą na świecie.

Zdobyte odznaki

Brak zdobytych odznak.

Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Różdżka 26 [17 G]

15 cali
Czarny bez
Sztywna
Włos testrala
Dobra do pojedynków

Sowa śnieżna [20 G]

Sowa śnieżna jest bardzo rzadko spotykanym ptakiem. Można jej powierzyć wysłanie ciężkich paczek w dalekie rejony i być pewnym, że dotrą one szybko, i w nienaruszonym stanie.

Puszek pigmejski [8 G]

Malutkie stworzątko o różowym lub fioletowym futerku i z długim językiem, które może zjeść dosłownie wszystko, co napotka na swojej drodze.

Brązowy królik [9 G]

Spokojne zwierzę o jasno brązowej sierści, który może stać się Twoim przyjacielem.

Kuguchar [15 G]

Stworzenie przypominające kota o ogonie zakończonym pędzelkiem, które jest niezwykle inteligentne i może być świetnym przewodnikiem.

Czarny kot [9 G]

Kot domowy z czarnym futrem, tylko pozornie przynoszący pecha ludziom.

Strój Gryfonki [10 G]

Uniwersalny i wygodny strój szkolny dla każdej Gryfonki uczęszczającej do
Akademii Magii
Rubeusa Hagrida.

Czapka Gryfona [4 G]

Ciepła czapka w kolorach Gryffindoru, która ogrzeje Twoje zmarznięte uszy w mroźne dni.

Suknia wyjściowa [20 G]

Szykowna suknia na wytworne bale przeznaczona dla każdej Gryfonki i innych kobiet uwielbiających kolor
Gryffindoru.

Szata Gryfona [15 G]

Wygodna i dopasowana szata codzienna przeznaczona dla każdego Gryfona Akademii Magii Rubeusa Hagrida.

Szal Gryfona [3 G]

Szal na zimę w kolorach Gryffindoru, który z pewnością ochroni Cię przed zimnem.

Sweter Gryfona [7 G]

Sweter dla każdego Gryfona zrobiony z przyjemnego w dotyku materiału,
przeznaczony na zimne,
jesienno-zimowe dni.

Tiara ucznia [3 G]

Uniwersalna tiara przeznaczona dla każdego ucznia Akademii Magii Rubeusa Hagrida.


Wykres gwiazd [4 G]

Mapy wszystkich gwiazdozbiorów wykorzystywane przez uczniów do śledzenia pozycji i ruchu gwiazd.

Globus księżyca [6 G]

Pomniejszony model Księżyca
służący do przeprowadzania
badań związanych
z aktywnością tej
satelity.

Waga kuchenna [4 G]

Waga służąca do pomiaru wagi i odważania składników potrzebnych do danego eliksiru.

Kompas [30 G]

Kompas pozłacany służący jako przyrząd nawigacyjny do wyznaczania kierunków świata.

Omnikulary [9 G]

Magiczna lornetka pozwalająca na spowolnienie, przyspieszenie, albo powtórzenie obserwowanej akcji.

Teleskop [6 G]

Częściowo magiczny teleskop, który w odróżnieniu od mugolskiego pozwala na obserwowanie dalekich
obszarów kosmosu.

Organizer [26 G]

Kalendarz przypominający właścicielowi o sumiennej pracy i odrabianiu prac domowych w określonym czasie.

Kufer na książki [16 G]

Specjalny kufer przeznaczony do łatwego transportowania książek, podręczników, pergaminów, itp.

Złoty zegarek [40 G]

Elegancki zegarek kieszonkowy wykonany ze złota, odporny na wszelkie uszkodzenia.

Kocioł z miedzi [25 G]

Podstawowy kocioł, w którym eliksiry waży się najszybciej - szybciej, niż w kotle z cyny i mosiądzu..

Zeszyt [3 G]

Gruby zeszyt do notatek ze specjalnymi kartkami samodzielnie zcierającymi kleksy.

Pióro Gryfona [1 G]

Czerwone pióro przeznaczone dla Gryfonów oraz dla wszystkich lubiących ten kolor.

Torba szkolna [15 G]

Czarna torba do podręczników i pergaminów powiększona zaklęciem zmniejszająco-zwiększającym.

Kałamarz [1 G]

Kałamarz z szybko schnącym, czarnym tuszem dla uczniów, jak i nauczycieli.

Woreczek z wsiąkiewki [25 G]

Bezpieczny woreczek do przechowywania cennych rzeczy, do których dostęp będzie miała jedynie osoba, będąca ich właścicielem.

Waga szalkowa [4 G]

Waga służąca do wyznaczania wag składników na zasadzie równoważenia ich ciężaru.

Narowiste Świstohuki Weasley'ów [8 G]

Zestaw długotrwałych zimnych ogni, które wybuchając tworzą rozmaite kształty, jak smoki, napisy.

Złoty talizman [45 G]

Talizman wykonany ze złota, który przynosi właścicielowi szczęście, chroni przed nieszczęściem oraz zapewnia ochronę.

Szachy czarodziejów [15 G]

Popularna gra czarodziejów o regułach, jak w szachach mugoli z tą różnicą, że pionki poruszają się samodzielnie, na polecenie rozgrywającego.

Czujnik tajności [17 G]

Przedmiot służący do wykrywania kłamstw, który powiadamia o nich poprzec ciche buczenie, wibracje.

Antidotum na popularne trucizny [3 G]

Odtrutka na większość popularnych trucizn.

Zmywacz siniaków [4 G]

Żółta, gęsta substancja, która sprawia, że posmarowany siniak lub opuchlizna znika w przeciągu godziny. 

Fiolka [2 G]

Szklana, niezbijalna fiolka służąca do przechowywania próbek eliksirów.

Eliksir Czyszczący Rany [4 G]

Eliksir zdrowotny, oczyszcza rany.

Eliksir Wzbudzający Euforię [5 G]

Eliksir o barwie żółtej, powoduje poczucie szczęścia.

Felix Felicis [24 G]

"Płynne Szczęście", zapewnia osobie pijącej wielkie szczęście oraz pewność siebie.

Musy-Świstusy [2 G]

Duże, różowe kulki sorbetu, które powodują unoszenie się tej osoby, która je zjadła kilka centymetrów nad ziemią.

Fasolki wszystkich smaków Bertiego Botta [2 G]

Cukierki w kształcie fasolek o dosłownie wszystkich smakach, jak np. łososiowym, serowym, czy chili.

Czekoladowa żaba [1 G]

Popularny przysmak czekoladowy, w pudełku z którym umieszczona jest jedna z kart czarodziejów.

Magiczne hieroglify i logogramy [4 G]

Książka nieznanego autora zawierająca materiał z zakresu Starożytnych Run. 

Dzieje magii [3 G]

Książka autorstwa Bathilda'y Bagshot będąca podręcznikiem do Historii Magii i opowiadająca o dziejach do końca XIX w.

Natychmiastowa transmutacja [2 G]

Książka nieznanego autora opisująca techniki precyzyjnego wykonywania przemian transmutacyjnych.

Ciemne moce: Poradnik samoobrony [4 G]

Książka autorstwa Quentina Trimble'a będąca podręcznikiem do Obrony przed Czarną Magią. 

Nowa teoria numerologii [3 G]

Książka autorstwa Lukasa Karuzosa będąca lekturą uzupełniającą oraz rozszerzającą do podręcznika z Numerologii. 

Wprowadzenie do transmutacji [1 G]

Książka autorstwa Emerika Switcha będąca podręcznikiem do Transmutacji oraz opisująca metody wykonywania
przemian.

Encyklopedia muchomorów [1 G]

Książka nieznanego autora służąca ogrodnikom do rozpoznawania poszczególnych gatunków grzybów. Opisywała wygląd oraz właściwości.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [2 G]

Książka sutorstwa Newtona Scamandera, w której dokładnie opisane zostały wszystkie stworzenia magiczne.

Teoria Magii [2 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga, której głównym tematem jest teoretyczne pojęcie magii.

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [3 G]

Książka autorstwa Phyllida'y Spore będąca podręcznikiem do Zielarstwa oraz Eliksirów.

Magiczne wzory i napoje [2 G]

Książka autorstwa Arseniusza Jiggera będąca podręcznikiem do Eliksirów, opisująca podstawowe mikstury.

Standardowa Księga Zaklęć, stopień 2 [1 G]

Księga zaklęć autorstwa Mirandy Goshawk będąca jednym z podręczników do Zaklęć i Uroków.

Standardowa Księga Zaklęć, stopień 1 [1 G]

Księga zaklęć autorstwa Mirandy Goshawk będąca jednym z podręczników do Zaklęć i Uroków.

Standardowa Księga Zaklęć, stopień 3 [1 G]

Księga zaklęć autorstwa Mirandy Goshawk będąca jednym z podręczników do Zaklęć i Uroków.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

Brak wpisów w historii.

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly