Profil Osoby - Akademia Magii Rubeusa Hagrida
Podaj nick i hasło aby wejść do szkoły:   

Zapisy na XII rok akademicki otwarte!
Najlepszy uczeń roku wygrywa książkę!

Adepcie! Wybierz przedmioty dodatkowe [świstoklik]

Konkurs z ONMS do 13.12 do godz. 21:37 [czytaj]

2400 pkt2898 pkt1705 pkt1665 pkt
Pragniemy Cię gorąco powitać w wirtualnej Akademii Magii. Jeśli chcesz przeżyć przygodę rodem z Harry'ego Pottera, a Twój list z Hogwartu nie dotarł - dołącz do nas!

Profil Osoby

Lorena Whitney
(Lorena_Lestrange)

Uczeń

Ravenclaw
Klasa II: Wydział Praktyki Magii
2 punktów w Punktacji Uczniów
3642 galeonów
Na chacie: Lorena_Lestrange

Zapisany od: 2017-06-15 14:19:25
Wiek: 15 lat

Nie umiem w opisy ;-;

Zdobyte odznaki

Brak zdobytych odznak.

Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Różdżka 5 [17 G]

12 i 3/4 cala
Orzech włoski
Sztywna
Włókno smoczego serca
Dobra do czarnej magii

Suknia wyjściowa [20 G]

Szykowna suknia na wytworne bale przeznaczona dla każdej Krukonki i innych kobiet uwielbiających kolor 
Ravenclawu.

Strój Krukonki [10 G]

Uniwersalny i wygodny strój szkolny dla każdej Krukonki uczęszczającej do
Akademii Magii
Rubeusa Hagrida.

Krawat Krukona [2 G]

Znakomicie dopasowany
krawat w kolorach Ravenclawu
przeznaczony dla każdego
ucznia tego
domu.

Szata Krukona [15 G]

Wygodna i dopasowana szata codzienna przeznaczona dla każdego Krukona Akademii Magii Rubeusa Hagrida.

Teleskop [6 G]

Częściowo magiczny teleskop, który w odróżnieniu od mugolskiego pozwala na obserwowanie dalekich
obszarów kosmosu.

Syczoń [15 G]

Ta sowa jest dosyć niecierpliwym ptakiem i woli przebywać na powietrzu, niż w klatce, jednak mimo tego, można spokojnie powierzyć jej wysyłkę. Lepiej sprawdza się na krótkich, niż długich dystansach.

Klatka dla sowy, model 2 [5 G]

Duża i wygodna klatka dla sowy.

Tiara ucznia [3 G]

Uniwersalna tiara przeznaczona dla każdego ucznia Akademii Magii Rubeusa Hagrida.


Wprowadzenie do transmutacji [1 G]

Książka autorstwa Emerika Switcha będąca podręcznikiem do Transmutacji oraz opisująca metody wykonywania
przemian.

Teoria Magii [2 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga, której głównym tematem jest teoretyczne pojęcie magii.

Torba szkolna [15 G]

Czarna torba do podręczników i pergaminów powiększona zaklęciem zmniejszająco-zwiększającym.

Niechybiający bumerang [6 G]

Magiczny bumerang, który zawsze trafia do celu, niezależnie od tego, jak daleko od niego się znajduje.

Skaczący muchomor [3 G]

Posiada magiczne właściwości, charakteryzuje się swoimi zdolnościami skakania.

Kocioł składany [18 G]

Kocioł idealny na podróże, ponieważ zmieśni się nawet w małych torbach.

Płomykówka [10 G]

Płomykówka jest najczęściej spotykaną sową na świecie. Umie szybko dostarczyć listy w wyznaczone miejsce, a najlepiej jej się to udaje nocą, jednak nie warto wysyłać ją w dalekie podróże w zimowe dni.

Woreczek z wsiąkiewki [25 G]

Bezpieczny woreczek do przechowywania cennych rzeczy, do których dostęp będzie miała jedynie osoba, będąca ich właścicielem.

Globus księżyca [6 G]

Pomniejszony model Księżyca
służący do przeprowadzania
badań związanych
z aktywnością tej
satelity.

Kufer na książki [16 G]

Specjalny kufer przeznaczony do łatwego transportowania książek, podręczników, pergaminów, itp.

Zębate Frysbi [7 G]

Frysbi służące do grania, ale tylko i wyłącznie w grubych rękawicach, bo inaczej można się nieźle pokaleczyć.

Historia Hogwartu [4 G]

Książka autorstwa Bathilda'y Bagshot zawierająca historię i informacje dotyczące szkoły magii - Hogwartu.

Kompas miotlarski [30 G]

Dzięki niemu zachowasz orientację w terenie, mocowany jest na rączce  miotły.

Oczy węgorza [1 G]

Wykorzystywane do uwarzenia wielu eliksirów.

Historia Hogwartu [4 G]

Książka autorstwa Bathilda'y Bagshot zawierająca historię i informacje dotyczące szkoły magii - Hogwartu.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [2 G]

Książka sutorstwa Newtona Scamandera, w której dokładnie opisane zostały wszystkie stworzenia magiczne.

Quidditch przez wieki [4 G]

Książka autorstwa Kenniworthy'ego Whispa opisująca historię, a także zasady funkcjonujące w rozgrywkach Quidditcha.

Cukrowe Pióro [1 G]

Słodycze wykonane z waty cukrowej, które przypominają prawdziwe pióra do pisania.

Różdżka 2 [17 G]

14 cali
Wierzba
Sztywna
Włos z ogona jednorożca
Dobra do zaklęć

Waleriana [1 G]

Roślina o właściwościach magicznych, wykorzystywana do uwarzenia wielu eliksirów. 


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis

Dodatnie: 0, ujemne: 0.
Suma: +0

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly