Zaklęcia na KP - Akademia Magii Rubeusa Hagrida
Podaj nick i hasło aby wejść do szkoły:   

Zapisy na XIV rok są otwarte. 

0 pkt0 pkt0 pkt0 pkt
Pragniemy Cię gorąco powitać w wirtualnej Akademii Magii. Jeśli chcesz przeżyć przygodę rodem z Harry'ego Pottera, a Twój list z Hogwartu nie dotarł - dołącz do nas!

Zaklęcia na KP

Zaklęcia obowiązujące na Klubie Pojedynków

  1.  TARANTALLEGRA - przeciwnik wykonuje taniec, czyli tzw. pląs nóg
  2.  EXPELLIARMUS - zaklęcie rozbrajające przeciwnika
  3.  LEVICORPUS - przeciwnik unosi się w powietrzu, przez chwilę
  4.  JĘZLEP - przeciwnikowi zakleja się język, co powoduję ze nie może mówić
  5.  INCARCEROUS - wytrąca przeciwnikowi różdżkę, na to zaklęcie działa tylko.
  6.  SILENCIO – wycisza
  7.  EVERTE STATI – wyrzuca ofiarę na niewielką odległość
  8.  EXPLUSO – odpycha z pomocą małej bomby miotającej, nie robi dużych szkód.
  9.  RICTUSEMPRA –powoduję, że przeciwnik się śmieje.
  10.  PETRIFICUS TOTALUS  - ciało przeciwnika sztywnieje
  11.  DIFFINDO - rozcina skórę przeciwnika, na to można odpowiedzieć tylko.
  12.  PROTEGO -  sprawia, ze przez chwilę mamy tarcze ochronną, odbija zaklęcie rzucone przez przeciwnika, na to zaklęcie należy odpowiedzieć UNIK.
  13.  OBSCURO - powoduje że, przeciwnik ma opaskę na oczach i nic nie widzi.
  14.  REDUCTO -   powoduje, że przeciwnik ma silne odrętwienia, na to zaklęcie należy odpowiedzieć PROTEGO.