Irytek - Akademia Magii Rubeusa Hagrida
Podaj nick i hasło aby wejść do szkoły:   

Zapisy na XV rok akademicki są otwarte!
Zapisz się teraz na ucznia »

 

0 pkt0 pkt0 pkt0 pkt
Pragniemy Cię gorąco powitać w wirtualnej Akademii Magii. Jeśli chcesz przeżyć przygodę rodem z Harry'ego Pottera, a Twój list z Hogwartu nie dotarł - dołącz do nas!

Irytek

 

"Jak gdzieś jest raban, to o każdej porze
Wezwij Irytka, będzie jeszcze gorzej!" 

Akademia Magii Rubeusa Hagrida to jedno z najbezpieczniejszych miejsc Świata Magii. Pełne magicznej atmosfery, interesujących lekcji i wspaniałych ludzi. Zamek zamieszkują jednak nie tylko czarodzieje, ale również i duchy! Każdy z czterech domów posiada jednego ducha-rezydenta, który służy radami oraz pomocą w każdej sprawie. Poza nimi zamieszkuje tu również poltergeist zwany Irytkiem. Prawdziwa zmora pierwszoklasistów i woźnego. Duszek-psotnik, który uwielbia stroić sobie żarty, dowcipkować i utrudniać życie personelowi zamku.

Przebieg gry

Złośliwy duszek w dowolny dzień, zjawi się na losowo wybranej lekcji, by siać chaos i spustoszenie. Zadaniem uczniów jest pozbyć się Irytka z sali lekcyjnej! Jak to zrobić? Wystarczy użyć zaklęcia !skurge oraz opis w klimacie co zrobisz gdy złapiesz Irytka (koniecznie z wykrzyknikiem na początku, np. "!skurge *Gdy go złapie, obierze ze skóry i ugotuje rosół.*").

Za próbę pozbycia się Irytka z sali uczeń otrzymuje +1 pkt do specjalnie utworzonego rankingu poskramiacza Irytka, zaś za jego pokonanie aż +2 pkt! Zwycięzca klasyfikacji na koniec roku otrzyma zaszczytny tytuł poskramiacza poltergeistów!

Ranking