Emotkomania - Akademia Magii Rubeusa Hagrida
Podaj nick i hasło aby wejść do szkoły:   

Zapisy na XII rok akademicki otwarte!
Najlepszy uczeń roku wygrywa książkę!

Rozrywkowy Zawrót Głowy - 13-14.01 [świstoklik]

Międzyszkolna Olimpiada "Niuchacz" - 14.01 [świstoklik]

Międzyszkolna Olimpiada "Wibracja" - 18.01 [świstoklik]

Konkurs ze Starożytnych Run - do 18.01 [świstoklik]

Konkurs z OpCM - do 19.01 [świstoklik]

13363 pkt12503 pkt11712 pkt10513 pkt
Pragniemy Cię gorąco powitać w wirtualnej Akademii Magii. Jeśli chcesz przeżyć przygodę rodem z Harry'ego Pottera, a Twój list z Hogwartu nie dotarł - dołącz do nas!

Emotkomania

Przebieg zabawy

W kolejności alfabetycznej każdy z graczy pisze formułkę “Kto [czynność, opinia, pogląd, cecha], wpisuje [emotka].” Przykładowe zdanie może wyglądać tak: "Kto ogląda Kuchenne Rewolucje, wpisuje <.blysk>". Emotkę podajemy z kropką lub spacją w nazwie. Kolejno reszta biorących udział w grze, jeżeli wpisuje się w podaną przez autora zdania rzecz, wysyła daną emotkę (czyli w powyższym przypadku <blysk>). Jeżeli ktoś zbierze więcej emotek niż połowa liczby graczy, odpada z rozgrywki. Wygrywa osoba, która wytrwa do końca.

Zasady

  1. Podane zdanie powinno dotyczyć również jego autora. Zabrania się kłamania. W takim przypadku gracz może zostać zdyskwalifikowany.
  2. Nie wolno używać emotek obraźliwych bądź przeznaczony dla użytkowników powyżej 18 roku życia.
  3. Celem zabawy jest lepsze poznanie innych zawodników.