Rozbij Bank Gringotta - Akademia Magii Rubeusa Hagrida
Podaj nick i hasło aby wejść do szkoły:   

Zapisy na XII rok akademicki otwarte!
Najlepszy uczeń roku wygrywa książkę!

Adepcie! Wybierz przedmioty dodatkowe [świstoklik]

Konkurs z ONMS do 13.12 do godz. 21:37 [czytaj]

2400 pkt2898 pkt1705 pkt1665 pkt
Pragniemy Cię gorąco powitać w wirtualnej Akademii Magii. Jeśli chcesz przeżyć przygodę rodem z Harry'ego Pottera, a Twój list z Hogwartu nie dotarł - dołącz do nas!

Rozbij Bank Gringotta

  1. Do zabawy może przystąpić każdy przydzielony uczeń Akademii Magii Rubeusa Hagrida.
  2. Gra opiera się na popularnym mugolskim teleturnieju – Gra w ciemno.
  3. Konkurs ma w sumie III etapy.
  4. ETAP I - Na początku zabawy prowadzący zadaje pytanie i do każdego pytania podaje cztery możliwe warianty odpowiedzi, z czego tylko jedna jest prawdziwa. Osoba, która jako pierwsza podała poprawną odpowiedź – ma możliwość wyboru trzech kopert.
    UWAGA! Osoba, która już raz podała poprawną odpowiedź i zakwalifikowała się, jako pierwsza, czeka na II ETAP! Taka osoba nie bierze już udziału w I ETAPIE!
    Koperty mogą zawierać w sobie maksymalnie 100 pkt. Dodatkowo w puli kopert znajduje się 5 kopert o wartości: -100%, -50%, -20%, -20% i -10%.
  5. ETAP II – Gdy I etap się zakończy, gracze podają prowadzącemu numery kopert (1 - 30), które wybierają. Następnie gracze otrzymują pytania odpowiadające nr koperty. Jeżeli odpowiedzą poprawnie – zachowują kopertę, jeśli podadzą błędną odpowiedź – tracą prawo do przechowania koperty.
  6. ETAP III - Ostatnim etapem jest odczytanie zawartości kopert.