Zasady Klubu Pojedynków - Akademia Magii Rubeusa Hagrida
Podaj nick i hasło aby wejść do szkoły:   

Zapisy na XIV rok są otwarte. 

0 pkt0 pkt0 pkt0 pkt
Pragniemy Cię gorąco powitać w wirtualnej Akademii Magii. Jeśli chcesz przeżyć przygodę rodem z Harry'ego Pottera, a Twój list z Hogwartu nie dotarł - dołącz do nas!

Zasady Klubu Pojedynków

Regulamin Klubu Pojedynków

  1. Na lekcjach prowadzonych przez Lynzee Lovato zabrania się używania automatów w programach typu ICeQ oraz NPCC.
  2. Zanim dojdzie do walki przeciwnicy musza podać sobie rękę. 
  3. Osoby walczące muszą ustawić się prosto oraz się skupić.
  4. Przeciwnicy musza wyciągnąć różdżkę, a następnie się od siebie oddalić.
    1. *wyciąga różdżkę i się oddala*
  5. Walka zaczyna się po napisaniu „Gotowi?” a następnie „START!” przez sędzię.
  6. Nie wolno używać zaklęć czarno magicznych ani takich, które mogą mocno zranić przeciwnika.
  7. Zaklęcia piszemy:
    1.  CAPS LOCKIEM
    2. Nie z małej litery ani "tRawkĄ"
  8. Pomyłka w zaklęciu równa się z porażką.
  9. Przeciwnik na obronę ma 4s – czas liczy się sędzi.
  10. Na każde rzucone zakęcie trzeba się obronić.

Podpisano