Zasady Zgaduli - Akademia Magii Rubeusa Hagrida
Podaj nick i hasło aby wejść do szkoły:   

Zapisy na XIV rok są otwarte. 

Zabawy prefektów naczelnych 22.04.2018 r. o godz. 19:00  /join Hagrid

Oceny proponowane do 27.04.2018 r. na kontakt@hagrid.pl [czytaj]

Konkurs z Numerologii do 22.03 [czytaj]

14707 pkt15598 pkt25493 pkt11013 pkt
Pragniemy Cię gorąco powitać w wirtualnej Akademii Magii. Jeśli chcesz przeżyć przygodę rodem z Harry'ego Pottera, a Twój list z Hogwartu nie dotarł - dołącz do nas!

Zasady Zgaduli

Wstęp

Cała zabawa polega zadawaniu zagadek i ich odgadywaniu. Zagadki zadaje prowadzący, opisując postaci, przedmioty, zaklęcia oraz miejsca z serii Harry Potter, J.K Rowling.

Przykład

Zagadka: Była znana już w czasach starożytnosci. Pewnego dnia przypisano jej właściwości Magiczne. Wydaje niemiłosiernie głośne dźwięki, które mogą powodować m.in. omdlenia.

Odpowiedź: Mandragora.

Przebieg i zasady

  1. Zabawa odbywa się w głównym pokoju Akademii Hagrid (/join hagrid).
  2. Pytania przygotowują nauczyciele, opiekunowie lub dyrekcja.
  3. Punkty przyznawane są w zależności od zajętego miejsca (kto pierwszy, ten lepszy):
    1. I miejsce: 5 pkt
    2. II miejsce: 4 pkt
    3. III miejsce: 3 pkt
    4. Pozostałe osoby: 1 pkt.
  4. Zaliczane są jedynie poprawne formy odpowiedzi (bez literówek itp.).
  5. Osoba, która wykaże się największą wiedzą otrzyma tytuł "Top-Zgaduli Tygodnia" i zostanie za to nagrodzona:
    1. w przypadku ucznia: 20 pkt i 20 galeonów
    2. w przypadku nauczyciela: 2 pkt do RN i 20 galeonów
  6. Osoba, która najwięcej razy zostanie Top Zgadulą Tygodnia otrzyma tytuł "Top-Zgaduli Roku" i zostanie za to nagrodzona:
    1. w przypadku ucznia: 150 pkt i 150 galeonów
    2. w przypadku nauczyciela: 5 pkt do RN i 200 galeonów.