Podaj nick i hasło aby wejść do szkoły:   

Zapisy na XI rok akademicki zamknięte

Hagrid Challenge codziennie o godz. 21:00 w /join ih_komnata

Rozwiąż Puzzle [kliknij tutaj.]

21.11 o godz. 19:30 Zabawy Naczelnych w /join hagrid [kliknij tutaj.]

MOM Żmijoptak 17.10 o godz. 21:15 /join TajemniczeKrzaki [kliknij tutaj.]

Do 22.10 Konkurs ze Starożytnych Run  [kliknij tutaj.]

1.10-1.11.2017 r. Przygotowanie Receptury - Eliksiriada [kliknij tutaj.

3844 pkt13545 pkt7689 pkt9412 pkt
Pragniemy Cię gorąco powitać w wirtualnej Akademii Magii. Jeśli chcesz przeżyć przygodę rodem z Harry'ego Pottera, a Twój list z Hogwartu nie dotarł - dołącz do nas!

Turniej Wszechczasów

 

  1. Turniej Wszechczasów oparty jest o zabawę klimatyczną, podobną do wydarzeń w książkach HP - Rowling. Zabawa klimatyczna w każdym roku ma inny lub podobny scenariusz i jest wpisany w bota stworzonego na potrzeby zabawy. Bot nazywa się  - Hardodziob, ponieważ jest przyjacielem Rubeusa Hagrida, zazwyczaj będzie występował w każdym scenariuszu, jako pomoc lub stworzenie które, niezbyt pomaga.
  2. Pomysłodawcą zabawy jest Dyrekcja Akademii wraz z Rektorem, nazwę zabawy stworzył  -  rek. Aki Ryuugu.
  3. W zabawie biorą udział prefekci domów w terminie wyznaczonym przez Dyrekcję.
  4. Turniej odbywa się w pokoju /join turniej_wszechczasow i jest pokojem prywatnym, osoby, które będą brały udział, muszą dostać zaproszenie do pokoju przez Dyrekcję lub od osoby uprawnionej
  5. Turniej w dużej mierzy zależy od myślenia logicznego oraz szczęścia osoby biorącej udział - czyli od wyboru gracza.
  6. W turnieju można odnieść zwycięstwo lub porażkę, zdobywając przy tym punkty dodatnie lub ujemne do RD i RU.
  7. Turniej posiada w niektórych sytuacjach odpowiedzi prawidłowe lub błędne.
  8. Turniej można przejść szybko lub długo w zależności od sytuacji i wyboru indywidualnego gracza.
  9. Punkty ujemne max. 50 pkt, dodatnie 50.
  10. Można uzyskać w trakcie turnieju dodatkowe punkty w zależności od wyboru gracza.
  11. Po zakończeniu turnieju absolutnie nie można przekazywać informacji na temat scenariuszu oraz możliwych opcji np. innym uczestniom w Akademii, poza nią, profesorom - nikomu.  Gracz, który odbył swoje grę i złamie zasady poufności może zostać wydalony z Akademii Magii Rubeusa Hagrida. Scenariusz na zawsze musi zostać tylko i wyłącznie dla nas - zakaz rozpowszechniania.
  12. Osoby, które zdobędą zwycięstwo dostaną dyplom oraz zasłużone punkty.

 

Regulamin podpisano 15.10.2016r,