Podaj nick i hasło aby wejść do szkoły:   

Zapisy na XI rok akademicki zamknięte

Hagrid Challenge codziennie o godz. 21:00 w /join ih_komnata

Rozwiąż Puzzle [kliknij tutaj.]

21.11 o godz. 19:30 Zabawy Naczelnych w /join hagrid [kliknij tutaj.]

MOM Żmijoptak 17.10 o godz. 21:15 /join TajemniczeKrzaki [kliknij tutaj.]

Do 22.10 Konkurs ze Starożytnych Run  [kliknij tutaj.]

1.10-1.11.2017 r. Przygotowanie Receptury - Eliksiriada [kliknij tutaj.

3844 pkt13545 pkt7689 pkt9412 pkt
Pragniemy Cię gorąco powitać w wirtualnej Akademii Magii. Jeśli chcesz przeżyć przygodę rodem z Harry'ego Pottera, a Twój list z Hogwartu nie dotarł - dołącz do nas!

Zasady Klubu Pojedynków

Regulamin Klubu Pojedynków

1.Na lekcjach prowadzonych przez Jeffa Snow’a zabrania się używania wszelkich automatów w programach typu IceQ oraz NPCC.

2.Zanim dojdzie do walki przeciwnicy musza podać sobie rękę.

*podaje rękę [Nick]*

3.Osoby walczące muszą ustawić się prosto oraz się skupić.

*ustawia się prosto, skupiając się na przeciwniku*

4.Przeciwnicy musza wyciągnąć różdżkę, a następnie się od siebie oddalić.

*wyciąga różdżkę i się oddala*

5.Walka zaczyna się po napisaniu „Gotowi?” a następnie „START!” przez sędzię.

6.Nie wolno używać zaklęć czarno magicznych ani takich, które mogą mocno zranić przeciwnika.

7.Zaklęcia piszemy CAPS LOCKIEM, nigdy z małej litery ani ” tRaWką. „
np.  DRĘTWOTA lub Drętwota

8.Pomyłka w zaklęciu równa się z porażką.

9.Przeciwnik na obronę ma 3s – czas liczy się sędzi.

10.Na każde zaklęcie należy się obronić UNIK lub PROTEGO.

11.Po zakończeniu walki – przeciwnicy musza się ukłonić.

*kłania się*

Zaklęcia obowiązujące na Klubie Pojedynków

  1.  TARANTALLEGRA - przeciwnik wykonuje taniec, czyli tzw. pląs nóg
  2.  EXPELLIARMUS - zaklęcie rozbrajające przeciwnika
  3.  LEVICORPUS - przeciwnik unosi się w powietrzu, przez chwilę
  4.  JĘZLEP - przeciwnikowi zakleja się język, co powoduję ze nie może mówić
  5.  INCARCEROUS - wytrąca przeciwnikowi różdżkę, na to zaklęcie działa tylko PROTEGO.
  6.  SILENCIO – wycisza
  7.  EVERTE STATI – wyrzuca ofiarę na niewielką odległość
  8.  EXPLUSO – odpycha z pomocą małej bomby miotającej, nie robi dużych szkód.
  9.  RICTUSEMPRA –powoduję, że przeciwnik się śmieje.
  10.  PETRIFICUS TOTALUS  - ciało przeciwnika sztywnieje
  11.  DIFFINDO - rozcina skórę przeciwnika, na to można odpowiedzieć tylko UNIK.
  12.  PROTEGO -  sprawia, ze przez chwilę mamy tarcze ochronną, odbija zaklęcie rzucone przez przeciwnika, na to zaklęcie należy odpowiedzieć UNIK.
  13.  OBSCURO - powoduje że, przeciwnik ma opaskę na oczach i nic nie widzi.
  14.  REDUCTO -   powoduje, że przeciwnik ma silne odrętwienia, na to zaklęcie należy odpowiedzieć PROTEGO.